آخ زندگی...

...هی روزگار

!.....من گمان میکردم دوستی همچون سروی ایست سرسبز،چهارفصلش همه آراستگیست................!

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

!......من چه میدانستم باد چیست؟زمستانی هست،سبزه می پژمرد ازبی آبی..........!

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

!.............من چه مید ا نستم دل هر کسی دل نیست..............................!

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

!............قلب هاازاهن وسنگ،بی خبرازعاطفه اند..............!

.....

.......



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت14:34---29 آذر 1391
تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر


فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،


تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .


نسترن
ساعت14:08---29 آذر 1391
مهم نیست هندونه ی شب یلدات شیرین نباشه
یا انارات ترش از آب دراد
یا کدو تنبلی که بار میذاری بیمزه بشه
یا چند تا از گردوهایی که می شکونی پوک باشه
مهم اینه که کسی داری که یلدا رو بهت تبریک بگه


شبنم
ساعت17:13---28 آذر 1391
سهلاااااااام گلم خوفی؟؟؟
به وب منم سر بزن منتظرت هستم بووووووووووس


ali
ساعت8:56---27 آذر 1391
سلام دوست عزیز لینکتون کردم

راسی بچه کدوم شهرفارس هستی؟
پاسخ:سلام شیراز


ali
ساعت19:47---26 آذر 1391
‏‎‏‎‏‎‏‎3چیز را با احتیاط برداریم:قدم،قلم،
قسم،‎3چیز راپاک نگهداریم: جسم، لباس، خیالات،
3 چیز را بکار بگیریم: عقل، همت،
صبر،از3چیزپرهیز کنیم: گناه، افسوس، فریاد،
3 چیز را آلوده نکنیم: قلب، زبان،
چشم ،اما 3چیز را هیچگاه و هیچوقت فراموش نکنیم: "خدا" "مرگ" "دوست با معرفت"


ali
ساعت19:45---26 آذر 1391
‏‎‏‎‏‎‏‎3چیز را با احتیاط برداریم:قدم،قلم،
قسم،‎3چیز راپاک نگهداریم: جسم، لباس، خیالات،
3 چیز را بکار بگیریم: عقل، همت،
صبر،از3چیزپرهیز کنیم: گناه، افسوس، فریاد،
3 چیز را آلوده نکنیم: قلب، زبان،
چشم ،اما 3چیز را هیچگاه و هیچوقت فراموش نکنیم: "خدا" "مرگ" "دوست با معرفت"


پویا
ساعت18:48---26 آذر 1391
سلام
خواهش میکنم
نبینم دلت گرفته باشه دخمل


مهدی
ساعت13:54---26 آذر 1391
سلام که اومدی.
چرا دلت بگیره مگه خدا رو نداری که دلت بگیره.
اگه کمکی دستم بر میاد در خدمتم آبجی


پویا
ساعت12:55---26 آذر 1391
سلام الی خوبی

با یه روز تاخیر تولدت رو تبریک میگم

امید روارم 12 ساله بشی انشاالله



شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است

شب یلدا شب فر و کیان است / نشان ازسنت ایرانیان است


پاسخ:ممنونم داداش پویا هم به خاطرتولد هم یلدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 26 آذر 1391| 11:22|eli|